SDS: Tabloidna vijest bez ijedne provjerene informacije


Srpska demokratska stranka odbacuje sve navode koje je danas objavio beogradski tabloid „Alo“, a potom prenijeli novinska agencija Republike Srpske i Radio-televizija Republike Srpske u kojima se govori o novom „tajnom planu“ Saveza za promjene „s ciljem totalne destabilizacije aktuelne vlasti i predsjednika Republike Srpske Milorada Dodika, navodi se u saopštenju za javnost ove stranke.

Tabloidna vijest, kao i toliko puta prije, pominje „veliku stranu obavještajnu službu“, dio Obavještajno-bezbjednosne agencije BiH i pojedince iz Saveza za promjene, a potom optužuje opoziciju u Republici Srpskoj da za rušenje aktuelne vlasti koristi i „tragičnu smrt mladog Banjalučanina Davida Dragičevića“.

Srpska demokratska stranka podsjeća da je ova vijest objavljena dan prije masovnog okupljanja građana na banjalučkom Trgu Krajine koji traže pravdu za nastradalog Dragičevića. Očigledno je da se vlast u Republici Srpskoj plaši ovog okupljanja i onoga što građani Banje Luke i Republike Srpske bezmalo mjesec dana pitaju: kako je nastradao David Dragičević?

Građani postavljaju to pitanje bez pozivanja na nasilje i ne postoji nijedan razlog da se bilo ko optuži za rušenje ustanova Republike Srpske putem skupa na kojem se čuju samo dvije stvari – pitanja i plač porodice nastradalog Davida.

Režim u Republici Srpskoj koristi svaku priliku da sakrije i više nego loše odnose u koaliciji koji su narušeni zbog ogromne pljačke u elektroprivrednom sektoru Republike Srpske. Koalicione odnose je narušila i bezbjednosna situacija u Banjoj Luci i Republici Srpskoj koja je u proteklih mjesec dana ozbiljno narušena.

Na kraju ostaje pitanje – da li SRNA i RTRS zaista mogu da se pozivaju na tabloidne vijesti u kojima nema niti jedne jedine provjerene informacije?, navodi se u saopštenju ove stranke.

Komentari